Brev:
Ferie til Tyrkiet
31. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Ferie til Tyrkiet
Hejsa
Vi skal til Tyrkiet med vores 4½ mdr søn i uge 33. Vi rejser med mine forældre, da jeg på den måde føler mig mere tryg.
I starten var jeg egentlig ikke nervøs for at skulle afsted, men nu nærmer det sig og inderst inde føler jeg, at jeg ikke har tjek på, at skal have min lille guldklump med på charterferie. Så derfor skriver jeg for at høre hvilken forholdsregler der er, og om jeg nu også har tjek på det.
Min søn er ikke længere brystbarn. Han får modermælkserstatning og vi er lige begyndt på grød.
Jeg håber at du kan hjælpe mig med nogle vise ord.
Med Venlig Hilsen
Den lidt bekymrede mor